مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-10سياسي

نباید از امانتداری در جامعه غافل شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن بیات پیش از ظهر امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان به همه مسلمانان و ویژه همه مردم ایران و با اشاره به قرائت دعای عرفه در سراسر کشور اظهار داشت: دعای عرفه سراسر سرشار از صفات عبودی و بندگی و توحید است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه اگر اطاعت امر الهی کنیم سلام ائمه اطهار(ع) شامل حال بندگان می شود، گفت: خداوند متعال تاکید کرده است که هر کسی که به پیامبر گرامی اسلام (ص) فقط یک صلوات بفرستد در مقابل 10 صلوات به همان بنده فرستاده و این تعداد از اعمال ناپسند او را محو می کند.

وی با بیان اینکه باید بندگان در هر شرایطی امانتدار باشند و عین امانت را به صاحب اصلی آن اگر چه بنده خوبی نباشد برگردانند، ادامه داد: امانتداری از صفات خوب بندگان الهی است و نباید از آن غافل شویم.

بیات با بیان اینکه باید حقوق دیگران را ادا کنیم، افزود: وقتی که در دین، ترس از خدا، امانتداری، اخلاق خوب با خانواده باشد، روزی زیاد می شود و این از ویژگی های پیروان مذهب شیعه و امام صادق(ع) است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه باید با شکرگذاری از نعمات الهی، قدردان خداوند باشیم، افزود: مواردی وجود دارد که بسیار ریز است و شاید ما به آن توجه نکنیم، در حالی که بودن آن از الطاف خداوند است و باید اطاعت امر الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از امانتداری در جامعه غافل شویم

نباید از امانتداری در جامعه غافل شویم