مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-10سياسي

بازداشت حمید نوری لکه ننگی در سابقه حقوق بشری دولت سوئد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، در دیدار با فرزند حمید نوری، - معاون امور بین الملل قوه قضاییه با خودسرانه خواندن بازداشت حمید نوری و غیرقانونی بودن دادگاه و فرآیند محاکمه صوری وی گفت: بازداشت حمید نوری توسط دولت سوئد لکه ننگی در سابقه حقوق بشری این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، در دیدار با فرزند حمید نوری، تبعه ایرانی بازداشتی در سوئد، اقداماتی که تاکنون در سطوح مختلف در کشور و به ویژه قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر برای پیگیری پرونده آقای نوری صورت گرفته را تشریح کرد.

غریب آبادی با خودسرانه خواندن بازداشت آقای نوری و غیرقانونی بودن دادگاه و فرایند محاکمه صوری وی، نقض حقوق بشر آقای نوری توسط دولت سوئد در طول 32 ماه گذشته که در سلول انفرادی نگهداری شده را لکه ننگی در سابقه حقوق بشری این کشور خواند و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران نهایت تلاش خود را برای آزادی ایشان به کار خواهد بست.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان مواضع اصولی آقای نوری در برابر تمامی فشارها و ظلم های وارده به وی را ستود و افزود: ایشان زمان محدودی که این دادگاه غیرقانونی در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت حمید نوری لکه ننگی در سابقه حقوق بشری دولت سوئد است

بازداشت حمید نوری لکه ننگی در سابقه حقوق بشری دولت سوئد است