مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-10سياسي

صداوسیما از ظرفیت دانشجویان در فعالیت های رسانه ای استفاده کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک موسوی زاهد، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و آینه دار، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با هدف تعامل در عرصه های فرهنگی، - مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در دیدار با رییس صداوسیمای این استان درخواست این تشکل دانشجویی را بهره گیری از ظرفیت دانشجویان در حوزه فعالیت های رسانه ای عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک موسوی زاهد، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و آینه دار، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با هدف تعامل در عرصه های فرهنگی، علمی، اجتماعی و جهادی برگزار شد.

موسوی زاهد در این دیدار مطالبه گری را اساس و مبنای اجرای برنامه ها و حل موضوعات دانست و گفت: اکثر برنامه های بسیج دانشجویی به دنبال مطالبه دنبال و انجام می شود از جمله جمعیت امام حسن مجتبی (ع) بسیج دانشجویی که در همین راستا ایجاد شد و فعالیت دارد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در زمینه حلقه اتصال بدنه صدا و سیما و بسیج دانشجویی، گفت: مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی در عرصه پایان نامه ها متمرکز بر موضوعات استان است که با تعاملات انجام شده با روسای دانشگاه های استان در این زمینه فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما از ظرفیت دانشجویان در فعالیت های رسانه ای استفاده کند

صداوسیما از ظرفیت دانشجویان در فعالیت های رسانه ای استفاده کند