مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-10دانش

دولت ها می توانند روابط شرکت های دانش بنیان را مستحکم کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در دیدار با وزیر آموزش عالی و علوم تحقیقات جمهوری مالی گفت: دولت ها می توانند پل ارتباطی میان فعالان فناور را ایفا و ارتباط میان شرکت های دانش بنیان و خلاق دو کشور را مستحکم کنند.

- سورنا ستاری در دیدار با آمادو کیتا با بیان اینکه در بسیاری از موارد در حوزه فناوری با اتکا به نیروی انسانی در شرکت های دانش بنیان و خلاق، توانسته ایم به توسعه محصولات ایران ساخت دست یابیم، گفت: در حوزه نانو، زیست فناوری و هوافضا توانسته ایم پیشران باشیم؛ آمادگی داریم پل های ارتباطی خود را جهت انجام همکاری با کشور اسلامی مالی مستحکم تر کنیم.

وی با اشاره به حمایت و نقش آفرینی دولت در ارتباطات و تعاملات فناورانه با کشورها گفت: دولت ها می توانند پل ارتباطی میان فعالان فناور را ایفا و ارتباط میان شرکت های دانش بنیان و خلاق دو کشور را مستحکم کنند.

معاون علمی رییس جمهوری با بیان این که مدل هایی را در سالیان اخیر توسعه داده ایم تا از آموزش به اقتصاد برسیم، اظهار کرد: سال های اخیر، زیست بوم اقتصاد دانش بنیان در ایران شکل گرفته و شرایط تحریم به رشد این زیست بوم کمک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ها می توانند روابط شرکت های دانش بنیان را مستحکم کنند

دولت ها می توانند روابط شرکت های دانش بنیان را مستحکم کنند