مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-10اقتصادي

رهاسازی 900 هزار قطعه بچه ماهی خاویاری در رودخانه سفیدرود


سرپرست اداره کل شیلات استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به گسترش پرورش ماهیان خاویاری در استان گیلان گفت: تاکنون 850 تا 900 هزار قطعه بچه ماهی خاویاری با وزن مشخص و استاندارد در رودخانه سفید رود رهاسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا تقی نصیری امروز در جمع خبرنگاران، با بیان تولید ماهیان استخوانی و خاویاری یکی از مهم ترین اهداف سازمان شیلان در استان گیلان است، اظهار کرد: ماهی استخوانی و خاویاری تولید شده در دریای خزر با کیفیت و مرغوب ترین ماهیان خاویاری در سطح جهان هستند که بسیار می توانند به رشد اقتصادی جهان کمک کنند.

وی با اشاره به رهاسازی بچه ماهیان استخوانی و خاویاری در رودخانه های منتهی به دریای خزر گفت: با تلاش همکاران ما در مراکز بازسازی ماهیان استخوانی و خاویاری از نیمه خرداد ماه سال جاری بچه ماهیان استخوانی و خاویاری در رودخانه های منتهی به دریای خزر رهاسازی شدند.

سرپرست اداره کل شیلات استان گیلان با تاکید بر ادامه دار بودن رهاسازی بچه ماهیان خاویاری و استخوانی در دریای خزر بیان کرد: تاکنون 50 میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی در مناطق غرب، شرق و تالاب انزلی رهاسازی شده و پیش بینی می شود تا پایان مراحل رهاسازی چیزی بالغ بر 130 میلیون بچه ماهی خاویاری در رودخانه های منتهی به دریای خزر رهاسازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 900 هزار قطعه بچه ماهی خاویاری در رودخانه سفیدرود

رهاسازی 900 هزار قطعه بچه ماهی خاویاری در رودخانه سفیدرود