مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-10حوادث

12 گروه جهادی از قشم در مناطق زلزله زده حضور دارند


12 گروه جهادی شامل 100 نیروی جهادی در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان سایه خوش هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا با بیان اینکه گروه های جهادی اعزامی از سپاه قشم شامل 100 بسیجی  و پاسدار جهادگر شیعه و اهل سنت هستند، اظهار داشت: با گذشت هشت روز از وقوع زمین لرزه 6.

1 و 6.

3 دهم ریشتری در روستای سایه خوش، بخش مهران شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان این نیروهای جهادی با تمام توان نیازهای اصلی و اساسی زلزله زدگان را پایش و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه در میان این گروه های جهادی اعزامی از قشم اقشار مختلفی از جمله صیاد، کشاورز، کارگر، معلم و پاسدار حضور دارند، گفت: عمده فعالیت این گروه ها در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان، آوار برداری از منازل تخریب شده، نصب کانکس های تاشو اسکان موقت ویژه بحران و توزیع مواد غذایی و مایحتاج ضروری در بین زلزله زدگان است.

فرمانده سپاه قشم اضافه کرد: این گروه های جهادی با استفاده از توان عملیاتی 100 نیروی جهادی، 2 دستگاه لودر بزرگ، پنج دستگاه کمپرسی و یک دستگاه لودر کوچک(بابکت) تا پایان بحران و رفع مشکلات مردم زلزله زده این منطقه در کنار آنان به ارائه خدمات جهادی ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 گروه جهادی از قشم در مناطق زلزله زده حضور دارند

12 گروه جهادی از قشم در مناطق زلزله زده حضور دارند