مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-10حوادث

مهار آتش سوزی 2 هکتار از جنگل های سردشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحمت ابراهیمی اظهار کرد: بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر آتش سوزی در منطقه باسکدو در جنگل های حاشیه شهر سردشت سریعا نیروهای امدادی منابع طبیعی و آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند که با تلاش این نیروها حریق .

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت گفت: آتش سوزی در 2 هکتار و نیم از سطح جنگل های این شهرستان که با تلاش سه ساعته نیروهای امدادی مهار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحمت ابراهیمی اظهار کرد: بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر آتش سوزی در منطقه باسکدو در جنگل های حاشیه شهر سردشت سریعا نیروهای امدادی منابع طبیعی و آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند که با تلاش این نیروها حریق مهار و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به اینکه نیروهای امدادی سریعا وارد عمل شدند خوشبختانه خسارت جدی به درختان جنگلی وارد نشده و آتش فقط به صورت سطحی بود.

وی با بیان اینکه هنوز علت حریق مشخص نیست و در دست بررسی است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 2 مورد دیگر آتش سوزی در جنگل های این شهرستان به وقوع پیوسته است که علت بیشتر آنها عمدی و عامل انسانی بوده که بعد از بررسی کارشناسان و شناسایی افراد با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی 2 هکتار از جنگل های سردشت

مهار آتش سوزی 2 هکتار از جنگل های سردشت