مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-10اقتصادي

پای کوپن بالاخره به اقتصاد ایران باز می شود


بالاخره پس از گذشت حدود دو ماه از زمان اجرای جراحی اقتصادی و حذف یارانه کالاهای اساسی با حذف ارز ترجیحی، صحبت از احتمال اجرای طرح کالابرگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، آن طور که به تازگی محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی استانداری ایلام گفته، پرداخت کالایی یارانه در شهر ایلام به طور آزمایشی اجرایی خواهد شد.

پس از آن نیز اعلام شده است که طرح کالابرگ در سه شهر گرمسار، آبیک و ایلام اجرا می شود.

البته در میان این اخبار، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها از اجرای پرداخت کالایی یارانه در مناطقی مثل ایلام اظهار بی اطلاعی کرده و گفته شاید در آینده شیوه پرداخت ها از نقدی به کالایی تغییر کند، اما در حال حاضر چنین برنامه ای وجود ندارد.

براساس اعلام حسینی، پرداخت تیرماه صد در صد به صورت نقدی خواهد بود و برای ماه های پیش رو نیز هنوز صحبتی از احتمال پرداخت کالایی یارانه نشده است.

وزیر اقتصاد: آخر تیرماه درباره میزان پیشرفت کالابرگ الکترونیکی می گوییم پیش از این، در اواخر خردادماه سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرده بود پایان تیرماه میزان پیشرفت تامین زیرساخت های کالابرگ الکترونیکی را به آقای رییس جمهور اعلام خواهیم کرد و آن زمان در این باره توضیحات کافی داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کوپن بالاخره به اقتصاد ایران باز می شود

پای کوپن بالاخره به اقتصاد ایران باز می شود