مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-10سياسي

با رشد سریع علم و فناوری برتری ایران در جهان را تثبیت کنیم


ایران باید با رشد سریع علمی، فناوری، نانو تکنولوژی و دانش بنیان که مورد توصیه و تأکید مقام معظم رهبری است، نشان دهیم که از دشمنان برتر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز عید قربان با بیان این که یکی از شاخصه های مسلمانی، اخوت و برادری است اظهار کرد: نتیجه اخوت ایجاد پیوستگی اجتماعی، خیرخواهی، مردم دوستی و هم نوع دوستی و خدمت به آحاد جامعه و مردم است.

امام جمعه ابرکوه افزود: یک مسلمان علاوه بر ایفای نقش و تکلیف در زندگی شخصی و حفظ و پرورش خانواده در زوایای مادی و معنوی، باید در بعد اجتماعی نیز وظایف خود را انجام داده و جلوه های خیرخواهی و ایثارگری و فداکاری برای خدا را به نمایش بگذارد؛ چراکه این شاخصه ها، مؤلف فرهنگ دینی است که خروجی آن در جامعه همان تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در قرآن هم از شکوه تمدن های کهن و هم از سقوط آن ها جهت درس آموزی سخن به میان آماده و ما را به تأمل و تفکر فرامی خواند.

لذا امروز آمریکا و جهان غرب همان سبک و سیاق تیره بختان گذشته تاریخ را در شکل و قالبی جدید و همان شیوه و روش دوران جاهلیت را به سبک جاهلیت مدرن دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رشد سریع علم و فناوری برتری ایران در جهان را تثبیت کنیم

با رشد سریع علم و فناوری برتری ایران در جهان را تثبیت کنیم