مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-10اقتصادي

اقتصاد با دستور درست نمی شود


وزیر اسبق بازرگانی معتقد است عملکرد 10 ساله گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که بسیاری از اهداف ابتدایی تاسیس آن محقق نشده و از این رو بازگشت وزارت بازرگانی بهترین گزینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود آنکه صحبت از تفکیک مجدد وزارت صمت و راه اندازی وزارت بازرگانی از چند سال قبل مطرح بوده، اما پیگیری های دولت دوازدهم در این زمینه به نتیجه نهایی نرسید.

با این وجود دولت سیزدهم با ارائه طرح های ابتدایی به دنبال بازگرداندن وزارت بازرگانی بوده و امیدوار است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کنند.

یحیی آل اسحاق، وزیر اسبق بازرگانی و رییس فعلی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با حضور در ایسنا به بررسی ابعاد مختلف موضوع احیای وزارت بازرگانی پرداخت و اعلام کرد که نتیجه عملکرد سال های گذشته نشان می دهد که باید بار دیگر به تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام شود.

او همچنین در این گفت وگو به بررسی موقعیت فعلی اقتصاد و مشکلاتی پرداخت که از سال ها قبل وجود داشته و همچنان دولت و مردم با آن درگیر هستند.

ماحصل این گفت وگو در ادامه آمده است: _ با گذشت حدود 10 سال از تاسیس وزارت صمت این وزارتخانه تا چه حد توانسته به اهداف خود دست یابد؟ ما برای آنکه بتوانیم عملکرد یک وزارتخانه را به شکل دقیق ارزیابی کنیم باید در اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد با دستور درست نمی شود

اقتصاد با دستور درست نمی شود