مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 18:272022-07-10سياسي

پیام «بیداری اسلامی» از طریق دانشگاه و دانشجویان منتقل می شود


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه باید مرکز نشر معارف و فلسفه اسلامی باشد و دانشجویان با مباحث ادبی و فلسفی و ادبیات مبارزه با استکبار آشنا شوند تا بیداری اسلامی اتفاق بیفتد و پیام بیداری انتقال یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لطف اله سیاهکلی در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: دانشگاه باید مرکز نشر معارف و فلسفه اسلامی باشد و دانشجویان با مباحث ادبی و فلسفی و ادبیات مبارزه با استکبار آشنا شوند تا بیداری اسلامی اتفاق بیفتد و پیام بیداری انتقال یابد.

وی افزود: شما دانشجویان همچنین باید با قوانین اسلامی آشنا شوید تا سفیرانی باشید از سمت اسلام به دنیا و مبشر آزادی و بیداری در سطح دنیا.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی فرهنگ را مجموعه ای از یافته های بشری عنوان کرد و گفت: شکل نرم افزاری این ذهنیت، فرهنگ و شکل سخت افزاری آن، تمدن است و ایران اسلامی از دیرباز دارای فرهنگ غنی بوده و آثار آن نیز مشهود است، بخش های عقلانی این  فرهنگ غنی زمانی که با دین اسلام تلفیق شد انقلابی را به وجود آورد که ما آثار این انقلاب را در دنیا می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام «بیداری اسلامی» از طریق دانشگاه و دانشجویان منتقل می شود

پیام «بیداری اسلامی» از طریق دانشگاه و دانشجویان منتقل می شود