مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-10بين الملل

ترکیه: عملیات نظامی در شمال سوریه را به تعویق نخواهیم انداخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نووستی، پیشتر ابراهیم کالن سخنگو و مشاور امنیتی رییس جمهور ترکیه گفته بود که آنکارا هر لحظه آماده عملیات نظامی جدید در شمال سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نووستی، پیشتر ابراهیم کالن سخنگو و مشاور امنیتی رییس جمهور ترکیه گفته بود که آنکارا هر لحظه آماده عملیات نظامی جدید در شمال سوریه است.

وزیر دفاع ترکیه بر لزوم ادامه عملیات نظامی این کشور در سوریه تأکید کرد و گفت که آنکارا عملیات نظامی برنامه ریزی شده در شمال سوریه را به تعویق نخواهد انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز یکشنبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ترکیه در نشست ناتو در مادرید توصیه ای درباره اجتناب یا تعویق عملیات نظامی این کشور در شمال سوریه دریافت کرد، گفت: در دیدارهای دوجانبه ما در حاشیه اجلاس سران ناتو در مادرید، این موضوع مطرح نشد و همانطوری که رییس جمهور ترکیه گفته به این نصیحت گوش نخواهد کرد.

همانگونه که قبلا گفته بودیم ما هر کاری را که برای تضمین امنیت کشورمان لازم است، انجام داده ایم و مصمم هستیم که در آینده این کار را انجام دهیم و قادر به انجام آن هستیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نووستی، پیشتر ابراهیم کالن سخنگو و مشاور امنیتی رییس جمهور ترکیه گفته بود که آنکارا هر لحظه آماده عملیات نظامی جدید در شمال سوریه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: عملیات نظامی در شمال سوریه را به تعویق نخواهیم انداخت

ترکیه: عملیات نظامی در شمال سوریه را به تعویق نخواهیم انداخت