مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 20:222022-07-10سياسي

ظهور «انقلاب اسلامی» در ایران بازخوانی دین حقیقی و اسلام ناب محمدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه دین تنها منادی عقلانیت، حریت، کرامت انسانی، عدالت و علم است، اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی در ایران بازخوانی دین حقیقی و اسلام ناب محمدی که در عصر ما اتفاق افتاد و مورد استقبال همه فرق و ادیان قرار گرفت و وظیفه ما است که انتقال دهنده پیام های خدا، قرآن، پیامبر اسلام و دین به گوش مردم در سراسر جهان باشیم.

وی با اشاره به جایگاه اخلاق انسانی و اسلامی در دین مبین اسلام گفت: اخلاق انسانی و اسلامی میوه ای است که بر شاخساران شجره طیبه دین می روید، دین و فطرت توامان هستند چنانچه که دین و عقل.

فطرت انسانی تغییر نمی کند و عقل در بستر و فضای فطرت رسالت خود را انجام می دهد.

  امام جمعه قزوین با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) عصاره همه پیامبران خدا و دین اسلام طبق قرآن کریم، دینی برای همه مردم است، ادامه داد: هم پیامبر و هم دین اسلام برای همه عالم رحمت هستند.

عابدینی افزود: مقاومت اسلامی، بیداری همه جانبه و پایداری هست که همواره در همه جای دنیا هر روز بروز و ظهور بیشتری پیدا می کند، در پیش بینی قرآن، آینده جهان از آن مستضعفان زمین خواهد بود و به دست صالحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور «انقلاب اسلامی» در ایران بازخوانی دین حقیقی و اسلام ناب محمدی است

ظهور «انقلاب اسلامی» در ایران بازخوانی دین حقیقی و اسلام ناب محمدی است