مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-10اجتماعي

المپیادهای دانشجویی نوید بخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: المپیادهای دانشجویی نوید بخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان هستند و ما باید بعد از فروکش کردن کرونا به دنبال برای ایجاد این فضا در دانشگاه ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  تراب محمدی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تبریز اظهار کرد:المپیادهایی که پس از فروکش کردن ویروس کرونا به ویژه المپیادهای دانشجویی، نوید خوبی هستند که نشاط و هیجان را به جمع دانشجویان بازگردانده و در افزایش سطح علمی آنها نیز موثر هستند .

وی ادامه داد: اصلی ترین هدف المپیادهای فرهنگی و ورزشی آشنایی دانشجویان با رفتار و اخلاق یکدیگر است که در این مدت دانشجویان همزیستی خوبی باهم دارند و با داشته های فرهنگی، هنری و تاریخی استان هم آشنا می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایچان شرقی استانی با قدمتی بیش از هفت هزار ساله و با آثار تاریخی متعدد و ثبت جهانی شده است که آب و هوای خوبی هم دارد که دانشگاه تبریز باید شرایط بازدید از آنها را فراهم کند؛ روستای تاریخی کندوان، جنگل های ارسباران، بازار تاریخی تبریز و کلیساهای استان نمونه ی بسیار خوبی از آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیادهای دانشجویی نوید بخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان هستند

المپیادهای دانشجویی نوید بخش نشاط و هیجان در بین دانشجویان هستند