مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 20:572022-07-10اجتماعي

کندوان تا عادی شدن ترافیک و کیاسر مقطعی یک طرفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، اظهار کرد: باتوجه به ترافیک سنگین در کندوان، این محور تا خالی شدن بار ترافیک یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ترافیک سنگین مقطعی در محور هراز، گفت: تردد در محور هراز به صورت دوطرفه جریان دارد.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به ترافیک سنگین در محور کیاسر و تردد خودروها در مسیر برگشت بحث اعمال محدودیت یک طرفه به طور مقطعی در دستور کار پلیس است.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمام تریلرها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز از محور تهران، سوادکوه و قائم شهر ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد تمام تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، ادامه داد: تردد تمام کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی  از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا 20 تیرماه از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه سبقت و سرعت غیرمجاز خط قرمز پلیس است، یادآور شد: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان تا عادی شدن ترافیک و کیاسر مقطعی یک طرفه شد

کندوان تا عادی شدن ترافیک و کیاسر مقطعی یک طرفه شد