مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 22:022022-07-10ورزشي

دعوت کماندار خراسان جنوبی به تیم ملی در پی کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور


رستمی با کسب مدال نقره مسابقات تیراندازی با کمان کشور به تیم ملی دعوت شد و ورزشکاران رشته های دارت و بوکس خراسان جنوبی در ماراتن های ملی به مدال های رنگی دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی تیر و کمان کشور ورزشکار خراسان جنوبی خوش درخشید.

امید رستمی از باشگاه تخصصی تیر و کمان انشان با مدیریت و مربیگری جعفری با گردن آویز نقره در رشته ریکرو مردان ایران بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

 در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تیراندازی با کمان کشور 112 کماندار برتر ایران در مجموعه تیراندازی با کمان راد تهران به رقابت پرداختند.

بوکسور خراسان جنوبی بر سکوی سوم کشور در مسابقات بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ورزشکار خراسان جنوبی شگفتی ساز شد.

م مصطفی رسانی در رده سنی جوانان این ماراتن ملی با غلبه بر رقیبان خود در رینگ مسابقات بوکس کشور به مدال با ارزش برنز دست یافت و بر سکوی سوم رقابت ها ایستاد.

مسابقات قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی با حضور 260 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد از خراسان جنوبی مصطفی رسانی مقدم، محمدرضا محمدی، مهدی دلاکه، حسین میرزا علی کاشرفی، با مربیگری حبیب اله قاسمی و سرپرستی محمد خزاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کماندار خراسان جنوبی به تیم ملی در پی کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور

دعوت کماندار خراسان جنوبی به تیم ملی در پی کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور