مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 02:172022-07-10بين الملل

آزادی بیان به سبک آمریکایی؛ ژنرال سه ستاره تعلیق و بازخواست شد


ژنرال بازنشسته آمریکایی به دلیل واکنش نشان دادن به اظهارات همسر رییس جمهور ایالات متحده، از قرارداد آموزشی خود تعلیق و تحت تحقیقات و بازجویی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر وجود آزادی بیان در این کشور و داشتن داعیه دفاع از این امر برای کشورهای دیگر، اما واقعیت در ایالات متحده به شکل دیگری رقم می خورد.

گَری وُلِسکی ژنرال بازنشسته آمریکایی به دلیل واکنش نشان دادن به اظهارات جیل بایدن همسر رییس جمهور ایالات متحده، از قرارداد پیمانکاری خود تعلیق و تحت تحقیقات و بازجویی قرار گرفت.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست ، جیل بایدن در تاریخ بیست وچهارم ژوئن در صفحه شخصی توییتر خود از حکم دیوان عالی آمریکا درباره ممنوعیت سقط جنین در تمام ایالت های این کشور، انتقاد کرده بود.

این ژنرال بازنشسته سه ستاره نیز در واکنش به این انتقادات همسر رییس جمهور آمریکا، در یک توییت کوتاه نوشت: خوشحالم که بالاخره متوجه شدی زن چیست .

او اما دقایقی بعد این توییت را پاک کرد.

انتقاد به جیل بایدن اما به مذاق ارتش آمریکا خوش نیامد و سینتیا اسمیت سخنگوی ارتش به واشنگتن پست گفت که تئودور مارتین فرمانده مرکز تسلیحات ترکیبی، وُلسکی را از قرارداد خود به عنوان مربی ارشد تعلیق کرد و باید در انتظار نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان به سبک آمریکایی؛ ژنرال سه ستاره تعلیق و بازخواست شد

آزادی بیان به سبک آمریکایی؛ ژنرال سه ستاره تعلیق و بازخواست شد