مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 05:022022-07-11اجتماعي

شمارش معکوس برای ختم نابسامانی های اطراف حرم حضرت معصومه (س)


حسن شیخ حائری: قم را عُشّ آل محمد (ص) می نامند، کلان شهری معروف در جهان که زائران و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده و می کند، ضمن آن که قم به عنوان محور مواصلاتی استان های مختلف در کشور، پذیرای مسافران بسیاری هم هست.

باید گفت همه یا بیشتر این زائران، گردشگران و یا مسافران در ساعات یا روزهای حضور یا اقامت خود در قم و از مسیرهای مختلف، سری هم به حرم حضرت کریمه اهل بیت (س) می زنند.

یکی از این مسیرها، ضلع شرقی حرم مطهر است، مسیری نابسامان و پیچ در پیچ که به قول عضو سابق شورای اسلامی شهر قم، تصویر و یا خاطره مطلوبی از قم در ذهن مسافر، زائر و یا گردشگر باقی نمی گذارد.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که قم در سال های اخیر آبادانی های زیادی را به خود دیده است، اظهار کرد: بازگشایی ها و توسعه های اخیر در قم حاصل زحمات مدیران مختلف در عرصه های گوناگون بوده است، اما تردیدی نیست که همچنان محرومیت های زیادی هم در قم دیده می شود.

وی در ادامه پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) را یکی از مهم ترین پروژه های شهر مقدس قم دانست و بیان کرد: این محدوده با مشکلات و پیچیدگی های فراوانی روبه روست که البته مشکلات آن باید هرچه سریع تر حل وفصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای ختم نابسامانی های اطراف حرم حضرت معصومه (س)

شمارش معکوس برای ختم نابسامانی های اطراف حرم حضرت معصومه (س)