مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-11اقتصادي

ماجرای تعرفه های لاکچری برخی روان شناسان!/نظام روانشناسی پیگیری می کند؟


ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره از سوی برخی روانشناسان و مشاوران، این روزها قیمت های نجومی به خود گرفته و در برخی مراکز مشاوره تعرفه های غیر قانونی و گران دریافت می شود.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:انجام مشاوره در امور زندگی و ارتباط بین فردی و زناشویی، امری اجتناب ناپذیر و ضروری برای داشتن سطح کیفی ارتباط و تبادلات فکری و ذهنی است.

داشتن دانش ارتباطات موثر و دانستن کلیدهای طلایی ارتباط خوب داشتن با دیگر افراد به ویژه همسران، روش مطلوب و کارگشایی در طی کردن مسیر پر فراز و نشیب زندگی است.

استفاده از صاحب نظران و متخصصان مشاوره و روانشناسی نیز یکی از طرق مهم موفقیت در این جاده بزرگ است؛در نتیجه عقل سلیم حکم می کند تا هر یک از افراد جامعه از دانش و تجربه این متخصصان علوم رفتاری وروانشناسی استفاده کنند.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نیز به عنوان متولی اصلی سامان دهی و مدیریت فعالیت های روانشناسان و مشاوران در سطح کشور، سعی دارد تا خدمات این قشر به مردم در کمال مطلوب عرضه شود و همواره سعی دارد با متخلفان از قوائد و قوانین این سازمان برخورد قانونی کند.

  در این بین هستند برخی روانشناسان و مشاوران که با دریافت مبالغ خارج از عرف و قوانین اعلامی و تعرفه های تعیین شده توسط دولت،خدمات روانشناسی و مشاوره را به افراد جامعه در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعرفه های لاکچری برخی روان شناسان!/نظام روانشناسی پیگیری می کند؟

ماجرای تعرفه های لاکچری برخی روان شناسان!/نظام روانشناسی پیگیری می کند؟