مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-11بين الملل

اردوغان خواستار توقف شهرک سازی های رژیم اسراییل


«رجب طیب اردوغان» رییس جمهوری ترکیه یکشنبه شب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که کشورش تمایل دارد سیاست هایی مانند عدم موافقت با شهرک سازی های جدید و حفظ جایگاه مسجدالاقصی در مرحله آینده تا رسیدن به انتخابات کنست صهیونیستی تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردوغان این اظهارات را در تماس تلفنی یکشنبه شب با یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرده است.

ریاست اداره ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد: دو طرف در این تماس نلفنی به روابط ترکیه با اسراییل و مسائل منطقه ای پرداختند.

در این بیانیه اعلام شد که اردوغان ضمن تبریک به لاپید برای تصدی پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی، آرزو کرد که انتخابات یکم نوامبر در فلسطین اشغالی برای ساکنان سرزمین های اشغالی خوش یمن باشد.

اردوغان همچنین گفت که کشورش تمایل دارد، سیاست هایی مانند عدم موافقت با شهرک سازی های جدید و حفظ جایگاه مسجدالاقصی در مرحله آینده تا رسیدن به انتخابات کنست صهیونیستی ادامه یابد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه ای ضمن تایید این گفت وگوی تلفنی میان اردوغان و لاپید، نوشت که نخست وزیر اسراییل از اردوغان برای همکاری در جهت خنثی شدن حملات تروریستی علیه اسراییلی ها در ترکیه قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان خواستار توقف شهرک سازی های رژیم اسراییل

اردوغان خواستار توقف شهرک سازی های رژیم اسراییل