مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-11ورزشي

ملی پوش اصفهانی هندبال: فصلی به یاد ماندنی را پشت سر گذاشتم


با کسب قهرمانی لیگ برتر با سپاهان و راهیابی به جام جهانی با تیم ملی، می توانم بگویم که فصل به یاد ماندنی برای من رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، تیم ملی هندبال کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا، پس از 7 سال به رقابت های جهانی راه یافت.

این اتفاق تاریخی و البته قهرمانی تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال کشور بهانه ای شد تا با محمد کیانی، ملی پوش اصفهانی هندبال کشورمان گفت و گویی داشته باشیم که در ادامه می توانید این گفت و گو را بخوانید.

فارس: فعالیت ورزشی شما از چه زمانی و چگونه آغاز شد؟ کیانی: از سن ده سالگی هندبال را زیر نظر معلم ورزشم، حسین قدرتی پور شروع کردم، در 13 سالگی وارد باشگاه سپاهان شدم که در آن زمان دهقان و عسگرنیا مربیان رده های پایه سپاهان بودند، در تمام رده های سنی حضور داشتم تا به تیم بزرگسالان سپاهان راه یافتم.

فارس: چند سال است که در سپاهان حضور دارید؟ کیانی: جدا از سال هایی که در تیم های پایه سپاهان حضور داشتم، در 10 سالی که در لیگ برتر بازی می کنم، به غیر از 2 فصل که در خدمت تیم های ذوب آهن و ذغال سنگ طبس بودم، بقیه سال ها در کنار سپاهان بودم.

فارس: از سوابق ملی خود بگویید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش اصفهانی هندبال: فصلی به یاد ماندنی را پشت سر گذاشتم

ملی پوش اصفهانی هندبال: فصلی به یاد ماندنی را پشت سر گذاشتم