مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-11اقتصادي

افزایش 78 درصدی ورود خودرو به گیلان


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از 200 هزار خودرو به استان گیلان گفت: بر اساس امار در چهار روز گذشته بیش 243 هزار و 350 خودرو وارد استان گیلان شدند که به نسبت سال گذشته با افزایش 78 درصدی در این خصوص مواجه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجم ورودی مسافران به استان گیلان در چهار روز گذشته بسیار زیاد بوده است، اظهارکرد: با توجه به تعطیلات عید سعید قربان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور به استان گیلان سفر کردند که به نسبت سال گذشته بسیار بی سابقه بوده است.

  وی با اشاره به ورود بیش از 200 هزار خودرو به استان گیلان گفت: بر اساس آمار در چهار روز گذشته بیش 243 هزار و 350 خودرو وارد استان گیلان شدند که به نسبت سال گذشته با افزایش 78 درصدی در این خصوص مواجه بودیم.

  رییس پلیس راه گیلان از پرحجم بودن ترافیک در اکثر محورهای استان گیلان خبر داد و افزود: به دلیل اتمام تعطیلات و خروج مسافران از استان گیلان محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور رشت به قزوین با ترافیک بسیار شدیدی همراه است.

  صفاری با تأکید بر لزوم توجه به نکات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان بیان کرد: تمامی نیروهای پلیس راه در تمامی محورهای ورودی و خروجی استان گیلان حضور دارند و خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به فوت در محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 78 درصدی ورود خودرو به گیلان

افزایش 78 درصدی ورود خودرو به گیلان