مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-11حوادث

انهدام باندسارقان حرفه ای خانه باغ ها در ارومیه


فرمانده انتظامی ارومیه از انهدام باند سارقان حرفه ای خانه باغات در ارومیه با 45 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس حسن شیخ نژاد اظهار داشت: با عنایت به سریالی شدن سرقت اماکن خصوصی و خانه باغات در ارومیه و خسارت و تخریب به اموال شهروندان که موجب نارضایتی عمومی شده بود، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی امام زاده قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، در نهایت سارقان سابقه دار شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، طی یک عملیات غافلگیرانه تمام متهمان دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به مقر پلیس انتقال داده شدند.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهمان به 45 فقره سرقت از خانه باغات اعتراف کردند، تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش تقریبی اموال مسروقه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه درپایان با اشاره به اینکه در این خصوص 6 سارق و یک مالخر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان به خصوص صاحبان خانه باغ ها توصیه کرد به هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باندسارقان حرفه ای خانه باغ ها در ارومیه

انهدام باندسارقان حرفه ای خانه باغ ها در ارومیه