مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-11سياسي

برگزاری کنسرت بندری آوای موج در برج آزادی


گروه موسیقی آوای موج تازه ترین اجرای زنده خود را در پایتخت پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

- تازه ترین کنسرت بندری آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی عیسی سلیمیان و اکلو فرامرزی، روز سی و یکم تیرماه سال جاری در برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

محسن آقایی سرپرست و آهنگساز آوای موج  که چندی پیش نیز در  اکسپو 2020 دبی به اجرای چند قطعه ویژه پرداخته بودند، درباره این کنسرت نوشته است:  خداوند را شاکرم و از طرفی خرسندم که بعد از سه سال، به اتفاق اعضای گروه، مجدد در تهران به روی صحنه خواهیم رفت، این برنامه اولین کنسرت رسمی اکلو فرامرزی با آوای موج است و سعی کردیم قطعاتی را برای اجرا انتخاب کنیم که ریشه در فرهنگ غنی موسیقی جنوب دارند، قطعاتی فولکلور و خاطره انگیز که با اجرای آنها، شب خوبی را برای مخاطبان رقم بزنیم.

ناگفته نماند به دلیل شرایط اقتصادی جامعه و مشکلات معیشتی مردم، ما به تصمیم جمع، بنا را بر این گذاشتیم که قیمت بلیت ها 200 هزار تومان باشد تا اقشار مختلف مردم بتوانند از اجرا استفاده کنند.

شایان ذکر است که همراهان گروه آوای موج در کنسرت 31 تیرماه 1401، محسن آقایی (نوازنده نی انبان و سرپرست گروه)، عیسی سلیمیان (خواننده)، اکلو فرامرزی (خواننده)، امین سلیمیان (نوازنده کونگا بوق شاخی و دمام)، نیما تنگسیری (نوازنده ضرب و تمپو)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت بندری آوای موج در برج آزادی

برگزاری کنسرت بندری آوای موج در برج آزادی