مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-11سياسي

مهران بر مدار توجه / ایجاد 18 هزار متر مربع سایه بان برای زوار


6000 مترمربع سایه بان در پایانه مرزی و 8000 هزار مترمربع در ایست و بازرسی بهرام آباد و 4000 متر مربع نیز در پایانه برکت در حال احداث است و ان شالله تا اربعین قرار است کار این سایه بان ها به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اربعین ظرفیتی مهم و بزرگ برای استان های مرتبط با این همایش ملی و جهانی است تا بتوانند از این فرصت الهی استفاده صحیح و خدمت در خور شأنی برای زائرین حسینی داشته باشند.

امروز توجهات به استان ایلام به عنوان راه ورود به مأمن دریای بیکران معنویت بیشتر از گذشته شده به نحوی که شهرستان مهران قلب تپنده اربعین در کشور برای عبور زائرین، حائز اهمیت است.

در کنار این ظرفیت عظیم باید به زیرساخت های استان و مناطق منتهی به مرز بین المللی مهران نیز توجه کرد و اگر مشکلاتی وجود داشته باشد باید در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

حجم گسترده زائرین در اربعین و توقعات خدمات رسانی به این عزیزان باید بدون کوچکترین مسئله ای انجام بگیرد چرا که امروز استان ایلام به ویژه مهران پیشانی ایران در کنگره اربعین است.

این زیرساخت ها در حال گسترش و تکمیل شدن هستند اما نه اینکه دیگر مشکلی نیست باید آنچنان تلاش و دقت صورت بگیرد که همه زائرین با رضایت این دیار را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران بر مدار توجه / ایجاد 18 هزار متر مربع سایه بان برای زوار

مهران بر مدار توجه / ایجاد 18 هزار متر مربع سایه بان برای زوار