مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-11دانش

خانه خلاق و نوآوری پیام نور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور با بیان این که صنایع خلاق فصل جدیدی از اشتغالزایی، - خانه خلاق و نوآوری پیام نور با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و رییس دانشگاه پیام نور گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور با بیان این که صنایع خلاق فصل جدیدی از اشتغالزایی، ارزش آفرینی و تبدیل ایده های خلاق به محصولات را گشوده اند، افزود: راه توسعه و رونق محصولات دانش بنیان و خلاق، ورود بخش خصوصی به سرمایه گذاری روی خلاقیت ها و نوآوری است.

حرکت دانشگاه پیام نور به سمت ایجاد خانه های خلاق و نوآوری در استان ها و مناطق کمتر برخوردار در حوزه های علوم انسانی ، اجتماعی و فرهنگ و هنر، جهت گیری ارزشمندی است.

ما آماده ارائه حمایت های لازم برای توسعه این روند هستیم و گامی که امروز، در ایجاد خانه خلاق و نوآوری دانشگاهی پیموده شده است، اقدام و ترویج فرهنگ تازه ای به شمار می رود که تحول را از دل دانشگاه ها به متن جامعه می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق و نوآوری پیام نور افتتاح شد

خانه خلاق و نوآوری پیام نور افتتاح شد