مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-11دانش

وزیر علوم: سه میلیون و 200 هزار دانشجو داریم که نیاز به ورزش دارند


اکثر کرسی های دانشگاهی را دختران ایران کسب می کنند و در بسیاری از رقابت های علمی دختران و زنان ما پرچمدار و علمدار هستند.

- اکثر کرسی های دانشگاهی را دختران ایران کسب می کنند و در بسیاری از رقابت های علمی دختران و زنان ما پرچمدار و علمدار هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اهمیت و نقش مهم ورزش در سلامت جسم و روح انسان گفت: ورزش باید در سبد فرهنگی جامعه آموزش عالی پررنگ باشد، چرا که عقل سالم در بدن سالم است و نظام آموزش عالی برای پویایی و سرزندگی نیازمند توجه دانشگاهیان به موضوع ورزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمدعلی زلفی گل عصر 19 تیر ماه، در آیین افتتاحیه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه بدون دانشجو مانند کالبد بدون روح است و خدا را شاکریم که امروز اولین رویداد فرهنگی و ورزشی را در تبریز برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: به یمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در بدو این پیروزی، تعداد کل دانشجویان کشور 170 هزار نفر بود که به لطف خداوند هم اکنون سه میلیون و 200 هزار دانشجو داریم که اکثر کرسی های دانشگاهی را دختران ایران کسب می کنند و در بسیاری از رقابت های علمی دختران و زنان ما پرچمدار و علمدار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: سه میلیون و 200 هزار دانشجو داریم که نیاز به ورزش دارند

وزیر علوم: سه میلیون و 200 هزار دانشجو داریم که نیاز به ورزش دارند