مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-11سياسي

نوآوری های شناختی در ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران ارائه شد


بزرگ ترین رویداد نقشه برداری مغز کشور با 700 شرکت کننده و در سه روز برگزار شد تا زمینه برای توسعه فناوری های این حوزه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری،ششمین دوره سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز با هدف تبادل آخرین یافته های این حوزه برگزار شد.

این رویداد زمینه ای فراهم کرده است تا ضمن بحث و گفت وگو درباره آخرین تکنیک ها و آموزش های این رشته تبادل نظر و باعث هم افزایی و ارتقای گفتمان میان رشته ای شود.

50 حامی معنوی متشکل از مراکز دانشگاهی و انجمن های علمی در برگزاری این رویداد از ما حمایت کردند و همچنین طرح های ارائه شده مبتنی بر تکنولوژی جدید در این سمپوزیوم می تواند به رفع مشکلات حوزه درمان کمک کند.

حسین قدیری دبیر اجرایی سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز در این اختتامیه گفت: ششمین دوره این سمپوزیوم نسبت به سال های گذشته طولانی تر است؛ سمپوزیوم در دوره های گذشته در دو روز برگزار می شد اما ششمین دوره از این سمپوزیوم در 3 روز برگزار شد.

همچنین یک نمایشگاه متشکل از 14 شرکت هم زمان با برگزاری سمپوزیوم در محیط پیرامونی این رویداد علمی برگزار شد.

  فعالیت های دانش بنیان در این سمپوزیوم حدود 700 نفر شرکت کردند و به طورکلی 60 مقاله دریافت و پس از داوری، 17 مقاله جهت ارائه به صورت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری های شناختی در ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران ارائه شد

نوآوری های شناختی در ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران ارائه شد