مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-11سياسي

توزیع بیش از 1600 قربانی بین نیازمندان البرزی


در عید سعید قربان و در قالب پویش نذر قربانی 1600 رأس دام سبک و 5 رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، بابیان اینکه اهدای نذورات با هم افزایی مراکز نیکوکاری و خیران که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند بین نیازمندان استان انجام شد گفت: در عید سعید قربان و در قالب پویش نذر قربانی 1600 رأس دام سبک و 5 رأس دام سنگین به همت مردم خیر ذبح و از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسید.

محمدی فرد افزود: در روز عید قربان 20 قربانگاه و 2000 پایگاه شامل دفاتر ائمه جمعه، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه های بسیج با مشارکت خیران و با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی و از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان موردحمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی مخصوص به عید قربان نبوده و در طی سال کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم عزیز می باشد گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات سفره معیشت نیازمندان کمک خیرین در این طرح می تواند گره گشای سفره بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1600 قربانی بین نیازمندان البرزی

توزیع بیش از 1600 قربانی بین نیازمندان البرزی