مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-11سياسي

توزیع 5000 بسته کمک معیشتی در هرمزگان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: افزون بر پنج هزار بسته معیشتی و 40 هزار قرص نان در قالب طرح ملی «قرار دوازدهم» با محوریت امامزاده های شاخص در هرمزگان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: طرح ملی قرار دوازدهم با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی، ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت امامزاده های شاخص اجرا شد.

وی افزود: این طرح بر مبنای مشارکت مردمی و با هدف جذب مومنان به عنوان مهدی یاوران، به دنبال آن است که بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد کم برخوردار ارائه دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از پنج هزار بسته معیشتی و 40 هزار قرص نان در قالب طرح ملی قرار دوازدهم بین نیازمندان توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از 2 میلیار ریال و در 23 بقعه انجام شده است.

حجت الاسلام مهدیان ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح به صورت مستمر در هر ماه با یاد و نام مام زمان(عج) در روز دوازدهم در بقاع متبرکه انجام خواهد شد و امیدواریم کمک های مردم همانند گذشته ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 بسته کمک معیشتی در هرمزگان

توزیع 5000 بسته کمک معیشتی در هرمزگان