مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-11پزشكي

ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «عصر کرونایی» در رفسنجان


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در نخستین جشنواره ملی «عصر کرونایی» در رفسنجان 484 اثر از سراسر کشور ثبت و به داوری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، وحید محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عصر کرونایی در سالن آمفی تئأتر دانشگاه علوم پزشکی این شهر اظهار کرد: طی دو سال کرونا همه اقشار همچون بخش سلامت از جان گذشتگی کردند و با تمام مشکلاتی که کرونا برای کل دنیا داشت، کشورمان از این امتحان الهی موفق بیرون آمد.

وی به آمار ابتلا و فوتی های کرونا طی روز گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: جهشی که در ویروس امیکرون رخ داد از قدرت بیماری زایی بالاتری برخوردار است و درگیری ریوی آن هم بیشتر است که ضرورت دارد خانواده ها این سویه را جدی بگیرند چون خیز مجدد این ویروس در راه است.

محمدی شاهرخی با اشاره به اینکه کرونا موجب شد سبک جدیدی از زندگی را تمرین و تجربه کنیم، ادامه داد: متاسفانه درصد ماسک زدن در کشور به زیر 40 درصد تنزل پیدا کرده که خبر خوبی نیست.

جشنواره عصر کرونایی در سه محور برگزار شد حاجی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: ویروس کرونا صدمات زیادی در ابعاد اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و بهداشتی جامعه تحمیل کرد، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «عصر کرونایی» در رفسنجان

ارسال 484 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «عصر کرونایی» در رفسنجان