مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-11سياسي

اعتبارات ملی طرح قطب دام پروری مهدی شهر جذب می شود


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا اعتبارات ملی برای اجرای طرح ایجاد قطب دام پروری کشور در شهرستان مهدی شهر را جذب کنیم و شاهد افتتاح این طرح ملی در استان سمنان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشستی با رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دام پروری کشور در شهرستان مهدی شهر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی استان سمنان در اجرای این طرح ملی بسیار جلوتر حرکت می کند و با یک تیم تخصصی و ظرفیت ها و توانمندی های بالا، شتاب خوبی به اجرای این طرح داده و در این حوزه جهاد دانشگاهی استان پیشگام است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهره گیری از خدمات فناورانه جهاد دانشگاهی در پروژه ملی ایجاد قطب دام پروری کشور در شهرستان مهدی شهر تأکید کرد.

گلرو ضمن تقدیر از تلاش های جهاد دانشگاهی استان سمنان برای اجرای طرح ایجاد قطب دام پروری کشور در مهدی شهر گفت: امیدواریم امسال و با کمک جهاد دانشگاهی سمنان بتوانیم بسیاری از طرح ها و پروژه های روی زمین مانده را به سرانجام برسانیم و از حضور جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ملی طرح قطب دام پروری مهدی شهر جذب می شود

اعتبارات ملی طرح قطب دام پروری مهدی شهر جذب می شود