مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-11سياسي

پرونده 21 شهید مدافع سلامت استان خراسان رضوی به تایید کمیته ملی رسید


مشاور رییس و مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از مجموع 33 پرونده ارسالی به کمیته ملی تا کنون پرونده 21 نفر از جانباختگان به عنوان شهید خدمت تایید و تعیین تکلیف سایر پرونده ها نیز در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، روح الله هاشمی نژاد مشاور رییس و مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا، تلاش می شود بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، همکاری همه واحدهای مربوطه در دانشگاه و نیز همکاری بنیاد شهید استان، دغدغه های موجود را رفع نموده و خدماتی شایسته فداکاری و ایثار شهدای مدافع سلامت به این عزیزان ارائه کنیم.

وی افزود: با توجه به تاکید رییس دانشگاه مبنی بر پیگیری مشکلات خانواده های شهدا و جانباختگان مدافع سلامت، پس از برنامه ریزی و هماهنگی لازم، این نشست برگزار شد تا مسئولان بیش از پیش در جریان دغدغه ها و چالش های خانواه های این عزیزان قرار گیرند.

قائم مقام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: شهدای مدافع سلامت در تمام ایام مقابله با کرونا ویروس، با رشادت و شجاعت هایی که از خود نشان دادند، همچون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین امنیت و مدافعین حرم، در تاریخ پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 21 شهید مدافع سلامت استان خراسان رضوی به تایید کمیته ملی رسید

پرونده 21 شهید مدافع سلامت استان خراسان رضوی به تایید کمیته ملی رسید