مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-11حوادث

سرقت برای نجات مادر از چنگال شوهر!


من هم می خواستم مانند خیلی از جوان های دیگر یک ماشین زیبا و خانه ای مجلل داشته باشم و در حالی که عینک دودی بر چشمانم زده ام با غرور پشت فرمان بنشینم و در جاده ای سرسبز صدای موسیقی را بلند کنم.

- آرزو های زیادی در سر داشتم و می خواستم خیلی زودتر پولدار شوم تا مادرم را از چنگ شوهرش نجات بدهم چرا که به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، این ها بخشی از اظهارات جوان 27 ساله ای است که در عملیات ضربتی نیرو های تجسس کلانتری سپاد مشهد دستگیر شد و همدست خود را لو داد.

این جوان که با شگردی خاص به خانه باغ های اهالی روستای فریزی در اطراف مشهد دستبرد می زد پس از آن که به سوالات تخصصی ستوان دوم شیرزاد (افسر پرونده) پاسخ داد و به 15 فقره سرقت در طول سه ماه گذشته اعتراف کرد به دایره مددکاری اجتماعی هدایت شد و درباره سرگذشت تلخ خود به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: 3 سال بیشتر نداشتم که فرزند طلاق نام گرفتم.

پدر و مادرم در حالی از یکدیگر جدا شدند که من فقط جمله تفاهم نداشتیم را بعد ها از آن ها می شنیدم، ولی هیچ وقت معنی آن را نفهمیدم.

آن زمان پدربزرگم مرا نزد خودش برد و پدر و مادرم نیز با افراد دیگری ازدواج کردند و به دنبال سرنوشت خودشان رفتند من هم تا کلاس دوم راهنمایی درس خواندم، اما بعد از آن به دلیل معاشرت با دوستان بزرگ تر از خودم درگیر آرزو ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت برای نجات مادر از چنگال شوهر!

سرقت برای نجات مادر از چنگال شوهر!