مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-11سياسي

مسئله حجاب را باید با کار اقناعی و همراهی خود مردم سامان داد


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: به موضوع عفاف و حجاب باید ریشه ای تر نگاه کنیم و با فرهنگسازی و همراهی خود مردم آن را سامان دهیم.

- حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه رویکرد صحیح در مواجهه با مسئله حجاب رویکرد علمی و متناسب با شریعت و نگاه دین است، گفت: باید کار فرهنگی و اقناعی انجام دهیم و همه مخاطبان این موضوع را به یک چشم نبینیم.

وی با بیان اینکه عفاف دامنه گسترده ای دارد و زیست عفیفانه است که انسان را در مسیر رشد و تکامل قرار می دهد، توضیح داد: عفاف حجابی درونی است و یکی از ثمرات آن پوشش ظاهریست، عفاف ریشه و زیربناست و اهمیت آن بسیار بالاتر از حجاب است.

احمدی به هجمه و تمرکز دشمن بر حیا و عفاف بانوان اشاره کرد و افزود: اگر عفت و حیا در جامعه از بین برود راه برای زدن دین، ایمان و معنویت جامعه باز می شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استحکام خانواده با مسئله عفاف و حجاب گره خورده و چنانچه نگاه مرد و پوشش و رفتار زن عفیفانه نباشد بنیان خانواده متزلزل خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه در عمده بدحجاب ها هم عفت زنده است، اظهار کرد: اغلب بدحجابی ها از روی ناآگاهی و تقلیدی است و با یک تذکر ساده حل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله حجاب را باید با کار اقناعی و همراهی خود مردم سامان داد

مسئله حجاب را باید با کار اقناعی و همراهی خود مردم سامان داد