مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-11حوادث

برادرکشی پای بساط


«حرف ها به سویی رفت که دیگر من از شدت عصبانیت کنترل خودم را از دست دادم.

ناگهان در کشاکش همین مشاجره های لفظی به درون اتاق رفتم و خنجر نیم متری را از داخل کمد برداشتم و قصد داشتم به داخل کریدور بیایم (جایی که بساط مشروب خواری پهن بود)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، جوان 29 ساله ای که برادر کوچک ترش را پای بساط شرب خمر به قتل رسانده بود، درباره شب جنایت و انگیزه اش از این قتل گفت.

متهم پرونده جنایی که شنبه گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به محل وقوع جنایت در بولوار ابوذر هدایت شده بود، در حالی که صدای پابند های آهنین در فضای مجتمع آپارتمانی می پیچید، وارد پذیرایی محل واحد مسکونی شد.

در این هنگام قاضی محمود عارفی راد با اشاره به خنجر نیم متری وحشتناکی که در دست افسر پرونده قرار داشت، خطاب به متهم گفت: با همین خنجر برادرت را کشتی؟ متهم سرش را به نشانه تایید پایین آورد و سپس با فراهم شدن مقدمات بازسازی صحنه جنایت، قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب (ویژه پرونده های جنایی) با تفهیم اتهام ارتکاب قتل عمدی از متهم خواست حقیقت ماجرا را بیان کند چرا که این اظهارات در مراحل دادرسی مورد استناد قرار می گیرد.

در بازرسی صحنه قتل که سرهنگ، ولی نجفی (رییس دایره قتل عمد آگاهی) نیز حضور داشت، امید- د مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و سپس سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادرکشی پای بساط

برادرکشی پای بساط