مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-11سياسي

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری شستا در انگوت


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف و تسریع در روند اجرای سرمایه گذاری شستا در شهرستان انگوت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با تاکید بر تسریع در روند سرمایه گذاری شستا در استان اردبیل اظهار کرد: تعریف پروژه های سرمایه گذاری با نگاه اشتغال زایی در منطقه یکی از موضوعات مصوب با حضور مدیرعامل شستا بود که انتظار داریم به زودی نهایی شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل جذب و پرداخت به موقع تسهیلات از محل اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه و مشاغل خانگی را مد نظر قرار دهند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان اردبیل تصریح کرد: پیگیری و اجرای کامل مصوبات شورای اداری استان که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی، استاندار و وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد باید در دستور کار دستگاه های اجرایی ذی ربط قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تقاضا داریم به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات، نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان انگوت مستقر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری شستا در انگوت

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری شستا در انگوت