مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-11حوادث

قتل بخاطر 6 میلیون پول قاچاق سوخت در بندرعباس


رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان از وقوع یک فقره نزاع منجربه قتل جوانی 27 ساله و دستگیری عاملان دخیل درگیری در کمتر از 24 ساعت توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید کرمی رییس پلیس آگاهی هرمزگان ظهر امروز بیان کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل جوان 27 ساله در حوزه کلانتری 14 شهرستان بندرعباس، بررسی پرونده به جهت حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله پس وقوع درگیری، گروهی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی با حضور در محل درگیری و بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اقدام به شناسایی نفرات دخیل در منازعه نموده که قتل عمد بوسیله سلاح سرد محرز و مشخص گردید درگیری بدلیل اختلاف مالی به مبلغ 6 میلیون تومان بابت فروش سوخت قاچاق بین طرفین صورت گرفته که فرد ضارب (قاتل) 24 ساله نیز در درگیری مجروح و در بیمارستان مذکور بستری و تحت مداوا می باشد.

سرهنگ کرمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی، هویت سایر نفرات دخیل درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی 2 نفر دیگر از متهمین را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که به بزه انتسابی اقرار نمودند و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل بخاطر 6 میلیون پول قاچاق سوخت در بندرعباس

قتل بخاطر 6 میلیون پول قاچاق سوخت در بندرعباس