مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-11سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت مجموعه های وابسته به شهرداری برای فرهنگسازی اهدای عضو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در جریان امضای تفاهم نامه همکاری شرکت بهره برداری مترو تهران با انجمن اهدای عضو ایرانیان با اشاره به فتوای تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله .

- مهدی پیرهادی با بیان اینکه برای اهدای عضو، زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: اگر پیوند عضو و اهدای آن در زمان مناسبی انجام شود می توان از یک تا هشت عضو را اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در جریان امضای تفاهم نامه همکاری شرکت بهره برداری مترو تهران با انجمن اهدای عضو ایرانیان با اشاره به فتوای تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال 68 گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی 2 هفته قبل از وفات خود درباره اهدای عضو فتوایی را صادر کردند که این فتوا یکی از یادگاری های امام راحل و یکی از مهمترین فتاوی ایشان برای جهانیان و تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: این فتوا جان هزاران نفر را نجات داده و به آنان زندگی دوباره بخشید و یکی از علت هایی که ایران در حوزه اهدای عضو در آسیا پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت مجموعه های وابسته به شهرداری برای فرهنگسازی اهدای عضو

ضرورت بهره گیری از ظرفیت مجموعه های وابسته به شهرداری برای فرهنگسازی اهدای عضو