مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-11اقتصادي

جوابیه شرکت آریو تجارت سهیل به گزارش تابناک اقتصادی


در پی درج خبری با عنوان پرونده ای پرابهام؛ این بار به جای فساد دلار 4200، پای هزار و 100 میلیارد تومان پول در میان است! ، شرکت آریو تجارت سهیل جوابیه ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، متن این جوابیه بدین شرح است: مدیریت محترم سایت تابناک با سلام و تحیت؛ احتراماً؛ در مقام پاسخ به مطلب منتشره ، در تاریخ 5/4/1401 و به شماره خبر 1126451و در تاریخ 11/4/1401 به شماره خبر 1127688 نظر به اینکه این مطلب فاقد هرگونه مستند قانونی بوده و انتشار مطالبی از این دست، موجبات اضرار به این شرکت و نیز تشویش اذهان عمومی را در پی خواهد داشت، به منظور دفاع از اعتبار این شرکت و جلوگیری از رایج شدن چنین اعمالی که متأسفانه به نام روشنگری و شفافیت در جامعه تحقق می یابند، خواهشمند است دستور فرمایید؛ در رعایت ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه این شرکت به شرح آتی و در همان صفحه و ستون و با همان حروف که اصل مطلب منتشر شده، به چاپ برسانند.

به عنوان مقدمه، به استحضار میرساند؛ تصمیم دولت محترم در اصلاح نظام یارانه ها سبب شد تا منافع ارز ترجیجی از جیب عده ای محدود به جیب حداقل دو میلیون نفر ایرانی منتقل شود.

از سوی دیگر با پرداخت یارانه کمک معیشتی، اقشار ضعیف بهره مندی بیشتری از یارانه های دولت خواهند داشت، بهمین دلیل وارد کنندگانی که دستشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شرکت آریو تجارت سهیل به گزارش تابناک اقتصادی

جوابیه شرکت آریو تجارت سهیل به گزارش تابناک اقتصادی