مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-11اقتصادي

تامین اجتماعی از فهرست بدهکاران بانکی خارج شد


ما از تحقیق و تفحص استقبال کردیم و برای هر نهادی که بتواند در راستای شفافیت به ما کمک کند فرش قرمز پهن می کنیم تا بتوانند در این مسئولیت بزرگ به ما یاری رسانند.

- البته تا کنون مراجعه ای به ما نداشته اند و منتظریم هر زمان زمینه اقدام و عمل فراهم شود در کنار آنها هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام اینکه امروز توانستیم عنوان ابربدهکار بانکی را از روی تامین اجتماعی برداریم و حدود 88 هزار میلیارد تومان بدهی مان به بانک رفاه را از طریق تهاتر تسویه کرده و از فهرست بدهکاران به بانک خارج شویم گفت: از آن سو ما حدود 40 هزار میلیارد تومان از کارفرمایان طلب داریم و امید است نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در نشستی خبری که به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان اجتماعی و اقتصادی بسیار گسترده است گفت: بیش از 18 خدمت کلان در حوزه بیمه ای و درمان ارائه می شود.

بیش از 140 هزار پرسنل در تامین اجتماعی به مردم ارائه خدمت کرده و بیش از 45 میلیون نفر را تحت پوشش دارد و بزرگترین نهاد عمومی بیمه ای به شمار می رود.

وی افزود: امروز مفتخریم که از 70 درصد افراد تحت پوشش بیمه های اجتماعی در کشور، 53 درصد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی از فهرست بدهکاران بانکی خارج شد

تامین اجتماعی از فهرست بدهکاران بانکی خارج شد