مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-11سياسي

نشست بررسی تاثیر متاورس بر سلامت اجتماعی برگزار شد


نشست بررسی تاثیر متاورس بر سلامت اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست تاثیر فناوری های نوین متاورس بر سلامت اجتماعی با همکاری کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، در این نشست  روح الله نصرتی، عضو هیات علمی گروه انسان شناسی دانشگاه تهران، محمد مولایی عضو هیات عامی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و حسین مطلبی رییس پژوهشگاه فضای مجازی به بررسی موضوع متاورس و سلامت اجتماعی پرداختند.

نصرتی در ابتدای جلسه به معرفی کرسی یونسکو در سلامت اجتماعی و توسعه دانشگاه پرداختند و با بیان این که ساختار کرسی در چندین حوزه در زمینه بین المللی، آموزش درگیر است و اقداماتی را در راستای این اهداف انجام داده که غالبا با موضوع سلامت اجتماعی  در ارتباط است.

سوال اساسی کرسی در فعالیت هایش آن است که چگونه می شود از ظرفیت کشور در راستای توسعه و سلامت اجتماعی برخوردار شد؟ و عملا این سوال پیشران کرسی در تمامی فعالیت هایش است.

در ادامه نصرتی  در زمینه اهمیت برگزاری نشست در زمینه ارتباط میان سلامت اجتماعی و متاورس به این  نکته تاکید کردند که یکی از نکاتی که در بررسی  دنیای کنونی و دنیای آینده باید مورد توجه قرار گیرد آن است که تکنولوژی خود را بر زندگی ما غالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی تاثیر متاورس بر سلامت اجتماعی برگزار شد

نشست بررسی تاثیر متاورس بر سلامت اجتماعی برگزار شد