مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-11اجتماعي

معلم ها هم کارنامه دار می شوند!/ معلمین پرکار تشویق و کم کارها هم تذکر می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد جمالی معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان برنامه های در دست اقدام این اداره کل اظهار کرد: همزمان با هم چند کار انجام می دهیم کلاس های جبرانی در استان در حال برگزاری است اولین استانی هستیم که قبل از موعد کشوری کلاس های جبرانی را شروع کردیم.

معاون آموزش و پرورش استان گفت: بازدید های مستمری از پایگاههای تابستانی در استان داریم که اقدامی بی نظیر بوده و تیم هایی مشخص شده که از پایگاه های استان بازدید داشته باشند، 20 درصد دانش آموزان تحت پوشش هستند که سعی می کنیم رقم از نرم کشوری بالاتر باشد همچنین کلاسها به صورت رایگان برگزار می شود.

این مسئول در آموزش و پرورش استان گفت: نشستی با رییس دانشگاه یاسوج در خصوص توانمندسازی معلمان برگزار کردیم  در سه شهرستان بزرگ استان برای 19 عنوان درسی 2300 معلم توسط استادان دانشگاه یاسوج آموزش داده خواهند شد.

جمالی افزود: از نیمه دوم مردادماه در بویراحمد و از شهریورماه در گچساران این کلاس ها برگزار می شود و گواهی حضور آنها در رتبه بندی اثرگذار خواهد بود و همچنین برای این حضور گواهی ضمن خدمت صادر می شود.

معاون آموزش و پرورش استان به اقدامات دیگر اشاره کرد و گفت: از مهرماه امسال کارنامه معلم صادر خواهد شد و عملکرد معلمین در طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم ها هم کارنامه دار می شوند!/ معلمین پرکار تشویق و کم کارها هم تذکر می گیرند

معلم ها هم کارنامه دار می شوند!/ معلمین پرکار تشویق و کم کارها هم تذکر می گیرند