مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-11سياسي

وضعیت 41 روستای پیرامون شهر شیراز تعیین تکلیف می شود


فرماندار شیراز بر ضرورت آسیب شناسی و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در تعیین تکلیف الحاق روستاهای پیرامون شیراز و نحوه ارائه خدمات به ساکنین آنها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، لطف الله شیبانی، امروز در نشستی که به منظور تعیین تکلیف الحاق یا عدم الحاق و خدمات رسانی به 41 روستای پیرامون شیراز با حضور نجابت، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان و شهرستان در محل فرمانداری شیراز برگزار شد، بر ضرورت آسیب شناسی، علت یابی و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تسریع در تعیین تکلیف روستاهای مذکور و نحوه ارائه خدمات به ساکنین آنها تأکید کرد.

رییس شورای اداری شهرستان شیراز ضمن استماع و بررسی نقطه نظرات، دیدگاه ها و راهکارهای پیشنهادی اعضای این کارگروه ویژه، با تأکید بر ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و گسترش بی رویه خارج از محدوده طرح هادی، بیان کرد: بنیاد مسکن وظیفه دارد نسبت به تهیه ارائه طرح هادی هر 41 روستا به شهرداری شیراز، در اسرع وقت اقدام نماید.

 فرماندار شیراز ضمن تأکید بر ضرورت پایش و پیگیری مستمر و منظم و احصاء مشکلات و موانع زیرساختی و خدماتی روستاها توسط دستگاه های اجرایی شهرستان، دسته بندی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 41 روستای پیرامون شهر شیراز تعیین تکلیف می شود

وضعیت 41 روستای پیرامون شهر شیراز تعیین تکلیف می شود