مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 17:022022-07-11بين الملل

رأی الیوم: سفر بایدن علیه روابط اعراب با چین و روسیه است


یک روزنامه الکترونیکی به سفر قریب الوقوع رییس جمهور آمریکا به خاورمیانه پرداخت و تأکید کرد که این سفر در راستای منافع آمریکا و علیه روابط کشورهای عربی با چین و روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفر قریب الوقع جو بایدن رییس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه، در زمانی صورت می گیرد که موازنه قوا در منطقه و ساختار نظام جهانی که از اواخر جنگ سرد تا به امروز پا بر جا بوده، در حال تغییر است.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم (چاپ لندن) با انتشار یادداشتی تحت عنوان به این دلایل، سفر بایدن، موفقیت آمیز نخواهد بود ، به سفر رییس جمهور آمریکا پرداخت و نوشت، بایدن با انتشار یادداشتی به دلایل سفر خود اشاره کرد؛ گزارشی که به دور از واقعیت است و آنچه از آن تحت عنوان دستاورد یاد می کند، یا در آن مبالغه شده یا به صورت کامل تخیلی است.

بخشی از یادداشت، خطاب به داخل آمریکاست؛ زیرا در پاییز امسال انتخابات در این کشور برگزار خواهد شد و رییس جمهور کنونی هم فرصت زیادی ندارد و حتی رهبران عربی که وی قصد دارد با آنها دیدار کند، بسیار بهتر از او، از وضعیت آمریکا مطلع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرأی الیوم، هدف اصلی بایدن از این یاداشت، همراه کردن برخی از سران عرب با آمریکا برای مقابله با چین و روسیه است، ولی به جای تهدید، تحریم یا محاصره، این بار به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: سفر بایدن علیه روابط اعراب با چین و روسیه است

رأی الیوم: سفر بایدن علیه روابط اعراب با چین و روسیه است