مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 17:222022-07-11اقتصادي

دستگاه ها اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند


دستگاه های خدمات رسان بدون هماهنگی، اجازه قطع انشعاب و دسترسی هیچ یک از واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: اقدامات مدیرانی که با روحیه جهادی در راستای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان گام برمی دارند، شایسته تقدیر است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، دستگاه های خدمات رسان بدون هماهنگی با ستاد تسهیل، اجازه قطع انشعاب و دسترسی هیچ یک از واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی ندارند.

هاشمی ادامه داد: امروز یک واحد دانش بنیان تولید نانوکربنات سدیم در شهرک صنعتی سمنان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، به بهره برداری رسید.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات در راستای تحقق شعار سال، تقویت تولید، افزایش بهره وری، افزایش فرصت های شغلی و ارتقای کیفیت محصولات باید در دستور کار قرار داشته باشد.

هاشمی تأکید کرد: فرمانداران بازدید از واحدهای صنعتی و احصای اطلاعات واحدهای راکد را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: ستاد احیای واحدهای راکد استان سمنان در ادامه مسیر پیش رو و در راستای تقویت اشتغال و تولید در استان با جدیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند

دستگاه ها اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند