مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-11فرهنگي

برگزاری نهمین جشنواره گردشگری آداب و رسوم محلی چاشم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری نهمین جشنواره گردشگری آداب و رسوم محلی روستای هدف گردشگری چاشم با حضور مسؤولان کشوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری نهمین جشنواره گردشگری آداب و رسوم محلی چاشم با حضور مسؤولان کشوری و استانی و مردم علاقه مند در این روستای هدف گردشگری خبر داد.

وی بیان کرد: این جشنواره 23 و 24 تیرماه در روستای هدف گردشگری چاشم واقع در شهرستان مهدی شهر برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات و محصولات تولیدی روستایی ازجمله آش و نان محلی، دم نوش و .

، اجرای گروه های آیینی و موسیقی مقامی و محلی، همایش پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان پزشکان و پاک سازی معابر و طبیعت روستا ازجمله برنامه های این جشنواره گردشگری دوروزه است.

کرم زاده، رصد ستارگان، اجرای بازی های بومی و محلی و اجرای مراسم آیینی را از دیگر برنامه های این جشنواره اعلام کرد و گفت: معرفی روستای هدف گردشگری چاشم، آیین های سنتی روستا، تولیدات بومی و محلی منطقه، جذب گردشگر و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین جشنواره گردشگری آداب و رسوم محلی چاشم

برگزاری نهمین جشنواره گردشگری آداب و رسوم محلی چاشم