مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 20:572022-07-11سياسي

معرفی زمین برای ایجاد اسکان موقت/ طرح های مدیریت بحران در قرارگاه ایمنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اهداف و شاخص های راهبردی برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در حوزه ایمنی و تاب آوری شهری در پیش جلسه هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران و عضو هیات امنا سازمان، - رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از شناسایی و معرفی زمین برای ایجاد اسکان موقت در صورت زلزله احتمالی خبر داد و گفت: موانع طرح های مدیریت بحران در قرارگاه ایمنی بر طرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اهداف و شاخص های راهبردی برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در حوزه ایمنی و تاب آوری شهری در پیش جلسه هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران و عضو هیات امنا سازمان، رییس، معاونان و مدیران سازمان در محل مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سال گذشته و همچنین برنامه های پیش رو ارائه شد.

احمد صادقی ضمن بازدید از مرکز عملیات اضطراری شهر تهران در خصوص برگزاری این نشست گفت: در جلسه اخیر هیات امنا امکان بررسی تمام پیشنهادات و برنامه های سازمان محقق نشد و مقرر شد که سازمان با اعضای هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی زمین برای ایجاد اسکان موقت/ طرح های مدیریت بحران در قرارگاه ایمنی

معرفی زمین برای ایجاد اسکان موقت/ طرح های مدیریت بحران در قرارگاه ایمنی