مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 22:422022-07-11حوادث

دستگیری عامل قتل مامور پلیس راهور فراجا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت 22:14 مورخه پانزدهم تیر ماه در پی اعلام قتل مسلحانه یکی  از مأموران جان برکف پلیس راهور استان، توسط چند سارق مسلح در بلوار معلم زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

 وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد این مأمور جان برکف پلیس استان با خودروی شخصی خود در مسیر برگشت به منزلش بوده است که با نیتی انسان دوستانه سه جوان را که کنار خیابان منتظر خودرو بودند برای رساندن به مقصد شان سوار می کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: این سه جوان در مسیر با تهدید کلت کمری قصد سرقت خودروی شخصی این مأمور پرتلاش پلیس استان را داشته اند که پس از رو به رو شدن با مقاومت وی با شلیک 2 گلوله او را به قتل رسانده و پیکر بی جانش را کنار خیابان رها و خودرویش را سرقت می کنند و لحظاتی بعد خودروی مسروقه را در مسیر یکی از روستاهای اطراف زاهدان واژگون و از صحنه متواری می شوند.

 سردار طاهری بیان داشت: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان مأمور شناسایی و دستگیری سریع قاتلان شدند که در نهایت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه پلیس، هر 3 نفر عاملان این جنایت که 3 جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل مامور پلیس راهور فراجا

دستگیری عامل قتل مامور پلیس راهور فراجا