مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 22:522022-07-11سياسي

پرونده 700 جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد


مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگاران شهرستان های استان تهران با اشاره به بررسی 700 پرونده متقاضی تعیین درصد در کمیسیون پزشکی گفت: برطرف کردن بخشی از خواسته ها و مسائل نیازمند اصلاح سازوکارها و پیگیری از نمایندگان مجلس و تنظیم لایحه از طرف دولت به مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران عصر امروز در چهارمین کمیسیون پزشکی جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: بررسی پرونده های پزشکی ایثارگران شهرستان های استان تهران هر ماه در کمیسیون پزشکی بررسی و معاینات لازم توسط تیم تخصصی انجام می شود.

وی گفت: در این خصوص تیم تخصصی پزشکان پوست و مو، اعصاب و روان، چشم، داخلی، گوش حلق و بینی، جراحی عمومی به جانبازان خدمات درمانی ارائه می دهند و در این کمیسیون 700 نفر متقاضی تعیین درصد در این جلسات شرکت کردند.

  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به نشست صمیمی که با جانبازان کانادین و همسران آنها برگزار شد اشاره کرد و افزود: مشکلات و دغدغه های جانبازان و خانوده های آنها مطرح شد که مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و این نشست ها موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای ادامه خدمت رسانی است و باید تلاش کنیم تا مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کرده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 700 جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد

پرونده 700 جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد